Geschreven door:admin
Datum geplaatst:April 28, 2020
Geplaatst in:Home / Algemeen / Coronavirus: Wat betekent dit voor mijn taalcursus?

Coronavirus: Wat betekent dit voor mijn taalcursus?

Deel uitmaken van de taalreisindustrie heeft altijd het gevoel gehad deel uit te maken van een groot gezin. In moeilijke tijden willen we samenkomen en ons gezin steunen, maar we zullen elkaar knuffelen voorlopig in de wacht moeten zetten vanwege de sociale afstand.

De huidige situatie in de wereld is voor iedereen moeilijk. Wij doen ons best om goed samen te werken met onze partnerscholen en studenten om voor iedereen geschikte oplossingen te vinden.

Wij vragen alle klanten die met hun taalcursus zijn getroffen door het coronavirus om geduld te hebben. Wij zullen met jullie allemaal het betreffende taalprogramma bespreken. Op dit moment zijn wij bezig met het contacteren van studenten die de komende 4 weken een reis gepland hebben staan. Maak je geen zorgen als je nog niets van ons hebt gehoord, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hieronder vind je updates omtrent het coronavirus. Neem gerust contact met ons op om jouw taalprogramma te bespreken. Vanwege beperkingen op het gebied van sociale afstand werkt ons team momenteel vanuit huis. Je kunt ons bereiken op info@applelanguages.com als je ons nodig hebt. Houd er rekening mee dat we momenteel met beperkt personeel werken. We kunnen je dus mogelijk niet meteen antwoorden, maar we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

Wat moet ik doen als mijn taalcursus de komende weken van start gaat?

Wij verwachten dat de vluchten in mei 2020 beperkt zullen zijn. Daarnaast verwachten ook onze partnerscholen gesloten te blijven.

We geven alle getroffen klanten de mogelijkheid om kosteloos uit te stellen, zodat jouw geld niet verloren gaat.

Je hoeft niet meteen jouw nieuwe startdatum te bepalen. Het geld dat je al hebt betaald wordt als tegoed bewaard en blijft een jaar geldig vanaf de oorspronkelijke startdatum. Je ontvangt een ‘Corona-voucher’ waarin de waarde en programma details worden weergegeven. De voucher kan worden bewaard totdat je een nieuwe cursusdatum weet.

Als jouw nieuwe taalreis met de nieuwe vertrekdatum duurder is (bijv. door seizoenstoeslagen of wisselkoersschommelingen) dan wordt gevraagd om alleen het verschil te betalen.

Als je twijfelt over het reizen of uw mogelijkheid om de cursus bij te wonen, dan bespreken wij dit graag. Zoals hierboven vermeld, zijn we bezig om rechtstreeks contact op te nemen met studenten over hun taalprogramma. Als je in mei of juni een cursus geboekt hebt, dan zal je snel van ons horen. Daarentegen kun je natuurlijk ook rechtstreeks contact met ons opnemen als je dat liever hebt.

Wat als ik gewoon wil annuleren?

Wij hopen dat jij jouw taalcursus op een later moment nog bij ons kunt volgen, maar wij begrijpen ook dat sommigen dit misschien niet willen doen. Indien de voorkeur uitgaat om jouw programma volledig te annuleren, dan zijn onze algemene voorwaarden (overeengekomen op het moment van boeking) van toepassing.

Hieronder kun je gelijk meer informatie vinden:

Annulering door de student
Andere wijzigingen van reserveringen

Wat dekt mijn reisverzekering?

In gevallen waarin overheden reizen afraden, zal jouw reisverzekering de annuleringskosten vergoeden. We raden het aan om dit te controleren bij jouw verzekeringsmaatschappij en sturen dan graag een annuleringsdocument ter ondersteuning van eventuele claims die je op jouw verzekering wilt indienen.

Wat als ik een aanvraag heb gedaan maar niet heb geboekt?

Wij nemen nog steeds boekingen aan voor herfst / winter 2020 en programma’s in 2021. Als je geïnteresseerd bent in het boeken van een toekomstige taalcursus en hier vragen over hebt, stuur dan gerust een e-mail naar info@applelanguages.com.

Wij hopen dat deze moeilijke situatie snel zal eindigen en willen je dan ook nogmaals bedanken voor je voortdurende begrip en geduld.

– Apple Language Courses